Պատմություն

Պատմություն


1)Հանրապետական կառավարման համակարգի պարագայում իշխանությունը ձևավորվում է ուղղակի կամ անուղղակի ընտրությունների միջոցով, որի դեպքում ժողովուրդը մասնակցում է իշխանության ձևավորման գործընթացին։
Նախագահական կառավարման համակարգի դեպքում գործում է երկմանդատ կառավարման համակարգը, երբ և նախագահը, և խորհրդարանը ընտրվում են ժողովրդի կողմից։

2)Պատմել հռոմեական դիցաբանության մասին:
Վաղ անցյալում հռոմեացիների հավատալիքների հիմքում ընկած էին առանձին իրերին ու մարդկանց հատուկ ներքին ուժերի մասին պատկերացումները և հավատը ոգիների նկատմամբ: Ոգիները տեղի, գործողությունների, վիճակների պահապաններ և հովանավորողներ ընկալվում էին որպես բազմություն, որից հետագայում երբեմն անջատվում էր մի աստվածություն: Ոգիներին էին պատկանում գենիոսները(մարդուն ամբողջ կյանքում ուղեկցող և նրա գործողություններն ու մտածմունքները ղեկավարող հովանավոր ոգիներ), պենատեսները(ընտանիքի և օջախի պահապան ոգիներ), քաղաքի անշեջ կրակի պահապան աստվածուհին՝ Վեստան, որին սպասարկում էին վեստալուհիները, լարեսները (յուրաքանչյուր ընտանիքի հովանավոր ոգիները), լարվաները (բռնի սպանվածների չար ոգիները) և այլն:

3)
4)Թվարկել Հռոմեական մշակույթի նվաճումները:
Գնեոս Պոմպեոսի և Մարկոս Կրասոսի հետ ստեղծել է առաջին եռապետությունը, 58-51-ին՝ նվաճել Անդրալպյան Գալիան, 49-45-ին՝ հաղթել քաղաքացիական պատերազմում։

5)Բնութագրել Հուլիոս Կեսարին
Գայոս Հուլիոս Կեսար մ.թ.ա. 102 կամ 100 - մարտի 15, մ.թ.ա. 44, հռոմեական պետական, քաղաքական և ռազմական գործիչ, գրող, պատմագիր։ Մ.թ.ա. 81-78-ին ծառայել է Փոքր Ասիայում, մ.թ.ա. 63-ին ընտրվել է մեծ պոնտիֆեքս (մեծ քուրմ), մ.թ.ա. 61-ին՝ նշանակվել Հեռավոր Իսպանիա պրովինցիայի կառավարիչ։ Մ.թ.ա. 60-ին:

1)
2)Աթենքում կարևոր էր որ իրենց երեխաները սովորել կրթություն և արվեստագործություն:
Սպարտայում կարևոր է միայն կարդալը և սովորելը:
3)

ՏԱՍՆԵՐԿՈԻԵՐՈՐԴ - ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
1. Սահմանել ,,Դեմոկրատիա,, եւ ,,Օլիմպիական խաղեր,, հասկացությունները;
Օլիմպիական Խաղերի արգելումից հետո տարբեր ժամանակներում, տարբեր երկրներում անց են կացվել «օլիմպիական» մրցումներ, սակայն դրանք ունեցել են զուտ լոկալ նշանակություն։ XIX դարի վերջերինԵվրոպայում նորաձև էր անտիկ շրջանը ներկայացնել ռոմանտիկ և իդեալիստական։ Օլիմպիական մշակույթի վերածննդի միտքը բավականին արագ տարածվում է երկրամասով մեկ։ Ֆրանսիացի բարոն Պյեր դը Կուբերտենը իր երկրի զինվորների ցածր ֆիզիկական պատրաստվածության հիմնահարցով մտահոգված, միաժամանակ ցանկանալով իր լուման ներդրել խաղաղության և միջազգային փոխհամաձայնության հարցերում, ցանկանում է վերածնել Օլիմպիական խաղերը, որն իր կարծիքով երկու հարցերի լուծման լավագույն տարբերակն էր։
2. Պատմել հունական դիցաբանության մասին;
Հունական դիցաբանությունը Հին Հունաստանում տարածված հավատալիքների, ծիսակատարությունների, աստվածների և աստվածությունների մասին բազմազան պատմությունների մի ամբողջություն է։
Համարվում էր, որ աստվածների հայր Զևսը և նրա կին Հերան ղեկավարում են կամակոր աստվածների ընտանիքը, որի տունը՝ պանթեոնը գտնվում է հունական երկրի հյուսիսային սահմանում գտնվող Օլիմպոս լեռան վրա։
3. Շարադրել ,,Իլիական,, եւ ,,Ոդիսական,, պոեմների բովանդակությունը;
Ոդիսական Հոմերոսինվերագրվող պոեմներից երկրորդը <<Իլիական>>-ից հետո)։ Ստեղծվել է, հավանաբար, մ.թ.ա. VIII դարում։
Ի տարբերություն «Իլիականի», «Ոդիսականի» սյուժեն ոչ թե հերոսական է, այլ հեքիաթային, արկածային և կենցաղային։
Իլիական  Հոմերոսին վերագրվող վիպերգ (էպիկական պոեմ), հին հունական գրականության հնագույն հուշարջձաններից մեկը։ «Իլիականի» նյութը շարադրված է 15,700 տողում, որոնք դեռ անտիկ գիտնականները, ըստ հին հունական այբուբենի տառերի թվի, բաժանել են 24 գրքի կամ երգի։
4. Թվարկել հունական մշակույթի նվաճումները;
5. Բնութագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացուն:
Ալեքսանդրը եղել է խելացի, խորաթափանց, աչքի է ընկել համառ կամքով ու քաջությամբ: ​

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Նախագիծ

Մաթեմատիկայի տնային աշխատանք